17 grudnia 2012

Pastelowe Święta? Czemu nie...

Tydzień temu odbyły się nasze bablublińcowe Mikołajki - relacja i fotki na naszym lubelskim blogu. Ja przygotowałam komplet w kolorach pastelowych - zauroczona UHK-owymi papierami z kolekcji Winter Garden. Za fotki pięknie dziękuję Immacoli - :*
Karteczka z gwiazdą, w formie Z-fold - na wzór tej mojej białej kartki.


A do tego świeczka i bombka:


 Komplecik zgłaszam na wyzwanie na blogu Creatalicious Challanges: Challenge #41 - Sweet Christmas.


Pastelowy komplet otrzymała Aisuga, a ja dostałam urocze dekupażowe pudełeczko i karteczkę wykonane przez Galaxię, której jeszcze raz ślicznie dziękuję.  (Fotkę podkradam z lubelskiego bloga :))



To jeszcze nie koniec mojej świątecznej produkcji, pozdrawiam ciepło i do jutra :)



6 komentarzy:

cyga pisze...

Ha podziwiało się prezenciki, podziwiało w rzeczywistości są jeszcze ładniejsze.

Monia pisze...

Prześliczne landryneczki :)

Klara154 pisze...

Bardzo Ci się udały te cukierkowe prace. Czekam na dalszą "produkcję".

Galaxia pisze...

Aga śliczne te Twoje prezenty! :)
Miło mi, że mój skromny podarunek również Cię ucieszył :)

Fiona Powell pisze...

Your coordinating set is beautiful. I'm sure the recipient will love it. Thanks for joining us at Creatalicious Challenges and best of luck!

Fiona

kasia23112511 pisze...

Cudowne pastelowe dzieła ;-)